Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ


ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΒΑΖΟΥΝ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ, ΤΟΥΡΚΟΙ ή ΟΙΚΟΠΕΔΟΦΑΓΟΙ.

ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΙΣ ΒΑΖΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ.

ΤΙΣ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ.

"ΚΑΤΣΕ ΓΙΑΝΝΗ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΩ ΝΑ Σ' ΑΛΕΙΨΩ ΛΑΔΙ", ΛΕΕΙ Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ.

ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ, ΕΙΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.

ΕΙΔΕΣ ΠΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ;

"ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚΟΣ..."

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΕ. ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΩ ΚΟΜΜΑΤΑ.

ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΠΟΝΗΡΑ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ.

ΣΚΕΨΟΥ ΞΑΝΑ :

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ, ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΤΕΙ ΔΥΟ ΑΓΡΟΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΙΓΑΝ ΞΕΡΟΧΟΡΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΦΥΓΕ.

ΟΣΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ ΔΕΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ.



ΣΚΕΨΟΥ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ.
ΕΓΩ ΕΚΡΙΝΑ :

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ.

4 σχόλια:

bladewalker είπε...

Γιατί γελάει ο Σεφερλής;
Μόνος μου τα γράφω, μόνος μου γελάω, γι' αυτό με γουστάρω.

Σπύρος είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ...η αλήθεια ειναι σκληρή...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τους είδες που ξελίγωθήκανε στα γέλια;
Με τα χάλια τα δικά μας γελάνε....
"Τους μ@@@@@ες, δεν πρόκειται ποτέ να βάλουνε μυαλό...μαζόχια είναι...ρίξ' τους λοιπόν"...έτσι λένε...

Γλαρένιες αγκαλιές

bladewalker είπε...

ok!
Δεν είμαι ΜΟΝΟΣ!
Ούτε η ΑΛΕΠΟΎΔΙΤΣΑ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, δεν το έχω συνηθίσει αυτό.